נגישות ביואב
מועצה אזורית יואב נגישה לכל תושביה!
מועצה אזורית יואב הציבה את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות כיעד מרכזי מוביל בפעילותה. אנו רואים בתושבים עם מוגבלות תושבים שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה במועצה למבנים, לפעילויות, לשירותים ולהיות חלק בלתי נפרד מהמרקם החברתי והציבורי של המועצה.
מהן זכותייך בקבלת שירות - לחצו כאן
הסדרי נגישות במקומות ציבוריים
חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך מהם הסדרי הנגישות הקיימים והמוצעים בשירותי המועצה
וכיצד ניתן ליהנות מהם.
לפרטים אודות התאמות הנגישות ב:
גני משחקים |
|
מגרשי ספורט |
|
בית גלאור |
|
בתי כנסת ומקוואות
|
נגישות מקומות במועצה אזורית יואב - לטבלה המלאה - לחצו כאן
חינוך
אנו פועלים בהדרגה להנגיש מוסדות חינוך במועצה ב:
גני ילדים |
|
בתי ספר |
הנגשות פרטניות לתלמיד
חוברת הסבר לביצוע הליך הנגשה פרטנית |
|
חוברת מידע להורים הנגשה פרטנית – בשפה העברית |
|
חוברת מידע להורים הנגשה פרטנית – בשפה הערבית |
|
נספח מס' 1 – טופס בקשה להנגשה פרטנית |
נגישות בשירות המועצה
מחלקות בהן ניתן שירות לתושב שמקבלות קהל– המועצה פועלת להבטחת נגישות השירות :
לשכת ראש המועצה |
|
מבקרת המועצה ותלונות הציבור |
|
מחלקת ההנדסה וועדת התכנון |
|
מחלקת חינוך |
|
מחלקת הרווחה והשירות הפסיכולוגי |
|
מחלקת גבייה |
הדרכות לשירות נגיש- עובדי המועצה עוברים הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש.
התאמות נגישות בשירות טלפוני: נגישות נתבים העמדת חלופות לשירות טלפוני באמצעות מייל, פקס, SMS
נגישות פיסית למקום קבלת השירות (חניות נכים, דרכי גישה, כניסה נגישה, שירותי נכים וכיו"ב)
התאמות נגישות בשירות פרונטאלי במשרדי מועצה
עמדות שירות נגישות, לולאת השראה לטובת כבדי שמיעה, עזרים שונים כגון: Callhear, StepHear-
להתאמות נגישות במשרדי המועצה האזורית יואב לחצו כאן
מותרת כניסה עם חיות שירות, הסתייעות במלווה, פטור מהמתנה בתור לבעלי תעודה של הביטוח הלאומי (אין חובה להציג את התעודה), פטור מתשלום למלווה של אדם עם מוגבלויות במקומות ציבוריים.
התאמות נגישות באירועי המועצה/ ישיבות מועצה / כנסים
המועצה פועלת להנגשת אירועים המאורגנים על ידה.
מידע על הסדרי הנגישות של כל אירוע יתפרסם באתר האינטרנט.
הנהלים הנדרשים למתן שירות נגיש
נוהל אפשרות להסתייע במלווה מטעם האדם עם המוגבלות |
|
נוהל חיית שירות |
|
נוהל כנסים ואירועים נגישים |
|
נוהל מסירת מידע |
|
נוהל פינוי בעת חירום |
|
נוהל קבלת שירות ללא המתנה בתור |
כללי
ניתן ליצור קשר עם נותני השירות במועצה לאיתור מחלקות המועצה- לחצו כאן
עובדי המועצה ישמחו לענות על שאלות ולספק לכם מידע בכל הנושאים הקשורים לנגישות בשירותי המועצה.
נגישות בשעת חירום
רפרנט אגף ביטחון: נתן בר 08-8500781, 08-8500749, 08-8500795
נגישות אתר האינטרנט
אתר האינטרנט של המועצה הונגש בהתאם לתקנות הנגישות לשירות סעיף 35 לעניין הנגשת אתר אינטרנט, ובהתאם לתקן הישראלי 5568 להנגשת אתרים ברמת ההנגשה AA. במידה ונתקלתם בכל קושי בגלישה באתר אנא צרו איתנו קשר בכתובת www.yoav.org.il ונשמח לתקן ולשפר את האתר.
רכז הנגישות
במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור, תלונות נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.פניות בנושא יש להעביר לרכז הנגישות של המועצה:שם: אייל במנימייל: eyal@yoav.org.ilמשרד: 08-8500782נייד: 0506-555567
|